Gratis levering bij bestelling vanaf 55 euro (incl. BTW)

Bestelling

 1.is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen mail ter bevestiging gehad?

Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.

Als je meer dan 30 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging

ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice.

U heeft misschien een fout e-mail adres ingegeven ?  U kan dit controleren bij mijn gegevens in uw account.

Misschien is onze mail in uw 'spam' terecht gekomen ?

 2. Kan ik mijn bestelling nog wijzigen ? Annuleren ?

Indien uw bestelling nog niet verstuurd is en u wilt uw bestelling wijzigen of

annuleren, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met de klantenservice. 

Wij zullen onze uiterste best doen om uw wijziging of annulering nog te verwerken.

Wat u (te veel) betaald heeft, zullen wij zo snel mogelijk terug storten. Dit kan

ongeveer 1 week duren.

 3. Wat zijn de betaalmogelijkheden .

U kan betalen met Bancontact, PayPal, KBC, Belfius, ING, iDeal,

Veilig betalen met Mollie.

 

 

Voor al uw andere vragen of opmerkingen, kan u  contact opnemen met de klantenservice.  Wij proberen u zo snel mogelijk te beantwoorden.